ZCDN

Solidarni z Ukrainą: pomoc psychologiczna dla nauczycieli

Kiedy cały świat z niepokojem obserwuje wydarzenia w Ukrainie, pamiętajmy o uczniach i uczennicach, których dotyczy lęk o zdrowie i życie członków ich rodzin – mieszkających na terenach objętych i zagrożonych wojną. Pomóżmy im w tym trudnym czasie, okazując solidarność i oferując realne wsparcie. W związku z tą trudną i stawiającą nowe wyzwania przed nauczycielami sytuacją, uruchamiamy dla Państwa pomoc psychologiczną, której udzielać będzie Hanna Załuska – psycholożka i terapeutka.

Hanna Załuska jest absolwentką studiów magisterskich na kierunku psychologia, specjalność: psychologia kliniczna na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Transportu na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła II rok szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie poznawczo-behawioralnym na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu (szkolenie posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej). Obecnie jest w trakcie dalszego szkolenia prowadzącego do certyfikacji.

W celu umówienia się na konsultację telefoniczną, prosimy o kontakt mailowy: hzaluska@zcdn.edu.pl.

Podobne wpisy:
Drogi do niepodległości – gra planszowa Muzeum Historii Polski i sposoby jej wykorzystania na lekcjach historii

24 października w ZCDN-ie gościć będziemy Gabrielę Sierocińską-Dec, kierowniczkę Działu Edukacji Muzeum Historii Polski, oraz Adama Rębacza, zastępcę kierownika Działu Edukacji Muzeum Historii Polski. Podczas warsztatów skierowanych do nauczycieli historii zaprezentowana zostanie gra planszowa „Drogi do niepodległości”, a także wskazane zostaną praktyczne możliwości jej wykorzystania na lekcjach szkolnych. Spotkanie będzie również okazją do zapoznania się z ofertą edukacyjną MHP oraz nawiązania kontaktów.

Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu

Właśnie ukazała się nowa publikacja ZCDN-u „Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu” pod redakcją Natalii Cybort-Zioło i Mateusza Lipko. Na książkę składa się dziewięć artykułów, z których każdy w nieco inny sposób stara się zgłębić istotę sztuki ulicznej. Efektem tego jest więc publikacja interdyscyplinarna, która może zainteresować nauczycielki i nauczycieli różnych przedmiotów. Proces pracy nad książką był pełen intelektualnych wyzwań. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że wszyscy autorzy i autorki są zawodowo związani z ZCDN-em. Zachęcamy do lektury!

O pomaganiu. Blog na Zmianę (odcinek XIII)

Powódź 2024 to kolejna sytuacja, która pokazała, że Polacy są solidarni i w sytuacjach kryzysowych szybko się mobilizują, by udzielić wsparcia poszkodowanym – zarówno w aspekcie finansowym, materialnym czy prawnym, jak i społecznym.