ZCDN

Szkolne doświadczenia biologiczne w zgodzie z przepisami sanitarnymi

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu: Szkolne doświadczenia biologiczne w zgodzie z przepisami sanitarnymi.

Na początku zajęć prowadząca odniesie się do podstawy programowej biologii oraz przedstawi listę doświadczeń i eksperymentów obowiązujących w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Następnie wskaże na konieczność skorygowania przez nauczycieli regulaminów pracowni biologicznych pod kątem stale aktualizowanych przepisów sanitarno-epidemiologicznych. Pod koniec spotkania odbędzie się dyskusja z nauczycielami, odnosząca się do eksperymentowania z materiałem biologicznym w warunkach szkolnych i konieczności zapewnienia bezpieczeństwa uczniom.

Zakres tematyczny: Doświadczenia szkolne w świetle obowiązujących przepisów sanitarnych. Regulamin pracowni biologicznej na potrzeby obserwacji i eksperymentów.
Termin: 12 grudnia 2023, godz. 16.30–18.00
Prowadząca: Sylwia Małecka
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędzie się szkolenie, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/G/16.

Podobne wpisy:
Drogi do niepodległości – gra planszowa Muzeum Historii Polski i sposoby jej wykorzystania na lekcjach historii

24 października w ZCDN-ie gościć będziemy Gabrielę Sierocińską-Dec, kierowniczkę Działu Edukacji Muzeum Historii Polski, oraz Adama Rębacza, zastępcę kierownika Działu Edukacji Muzeum Historii Polski. Podczas warsztatów skierowanych do nauczycieli historii zaprezentowana zostanie gra planszowa „Drogi do niepodległości”, a także wskazane zostaną praktyczne możliwości jej wykorzystania na lekcjach szkolnych. Spotkanie będzie również okazją do zapoznania się z ofertą edukacyjną MHP oraz nawiązania kontaktów.

Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu

Właśnie ukazała się nowa publikacja ZCDN-u „Oko w oko z muralem. Edukacyjne wymiary street artu” pod redakcją Natalii Cybort-Zioło i Mateusza Lipko. Na książkę składa się dziewięć artykułów, z których każdy w nieco inny sposób stara się zgłębić istotę sztuki ulicznej. Efektem tego jest więc publikacja interdyscyplinarna, która może zainteresować nauczycielki i nauczycieli różnych przedmiotów. Proces pracy nad książką był pełen intelektualnych wyzwań. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że wszyscy autorzy i autorki są zawodowo związani z ZCDN-em. Zachęcamy do lektury!

O pomaganiu. Blog na Zmianę (odcinek XIII)

Powódź 2024 to kolejna sytuacja, która pokazała, że Polacy są solidarni i w sytuacjach kryzysowych szybko się mobilizują, by udzielić wsparcia poszkodowanym – zarówno w aspekcie finansowym, materialnym czy prawnym, jak i społecznym.