ZCDN

Sztuczna inteligencja w pracy dyrektora placówki oświatowej

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu: Sztuczna inteligencja w pracy dyrektora placówki oświatowej.

Szkolenie zostanie zrealizowane w oparciu o prezentację multimedialną wprowadzającą do tematu. Następnie prowadzący zademonstruje możliwości omawianych narzędzi. Uczestnicy poznają dobre praktyki związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w edukacji oraz w procesie zarządzania szkołą.

Zakres tematyczny: Narzędzia oparte na sztucznej inteligencji wspierające proces zarządzania placówką oświatową. Korzyści i zagrożenia wynikające z wykorzystania sztucznej inteligencji w edukacji.
Termin: 12 grudnia, godz. 11.30–13.00
Miejsce:
Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Gen. J. Sowińskiego 68, Szczecin
Biblioteka Pedagogiczna
Forma bezpłatna
Prowadzący: Krzysztof Jaworski

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia – I/H/7.

Podobne wpisy:
Zapraszamy do nadsyłania zgłoszeń kandydatów do tytułu „Ambasadora ZCDN-u”

Zapraszamy mieszkańców województwa zachodniopomorskiego, instytucje publiczne, organizacje pożytku publicznego oraz związki i stowarzyszenia twórcze i zawodowe do nadsyłania zgłoszeń kandydatów do tytułu „Ambasadora ZCDN-u”.

Szczecin opis(yw)any. Miasto w kronikach, wspomnieniach, literaturze

W przeddzień obchodów 80. rocznicy przyłączenia Ziem Zachodnich i Północnych do Polski ukazała się publikacja ZCDN-u „Szczecin opis(yw)any. Miasto w kronikach, wspomnieniach, literaturze” pod redakcją Katarzyny Rembackiej. Na książkę składa się jedenaście artykułów, z których każdy prezentuje miasto jako przestrzeń życia, działania i refleksji osób w nim mieszkających w różnych epokach historycznych. Tom został przygotowany przez grono osób związanych z różnymi ośrodkami kulturalnymi i naukowymi Szczecina, w tym z Zachodniopomorskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Zachęcamy do lektury!

Nasłuch pedagogiczny: O poczuciu (nie)pełnosprawności u dzieci z implantami ślimakowymi

Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z dr Kaliną Kukiełko, która dzieli się wynikami badań pilotażowych, prowadzonych wspólnie ze Światowym Centrum Słuchu nad wpływem czynników społecznych na korzyści komunikacyjne po wszczepieniu implantu ślimakowego u dzieci i młodzieży z wrodzoną głuchotą. Ten odcinek „Nasłuchu pedagogicznego” polecamy szczególnie dyrektorom, nauczycielom i pracownikom poradni psychologiczno-pedagogicznych, którzy pracują z dziećmi z orzeczeniami o niepełnosprawności.