ZCDN

„Sztuka średniowiecza” – lekcja otwarta historii

W czasie lekcji uczniowie i uczennice będą tworzyli i porównywali modele 3D średniowiecznych budowli oraz ustalali ich typowe cechy. Następnie będą zwiedzali budowle średniowieczne na goglach VR. Zajęcia będą nagrywane, więc deklaracja obecności na lekcji otwartej jest jednocześnie zgodą na rejestrację wizerunku.

„Sztuka średniowiecza” – lekcja otwarta historii w klasie V szkoły podstawowej
Zakres tematyczny: Wykorzystanie nowoczesnych i angażujących metod nauczania: aplikacji voki.com oraz online-stopwatch, awatarów, gogli VR, makiet oraz minidrukarek 3D. Kluczowe elementy oceniania kształtującego. Dobre praktyki w nauczaniu historii.
Termin: 14 marca, godz. 12.40–13.25
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi i Sportowymi w Policach, ul. Piaskowa 99 (sala nr 5 – II piętro).
Prowadząca: Wiktoria Knap
Forma bezpłatna

Zapraszamy do rejestracji za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/J/5.

Podobne wpisy:
Aktywność ucznia w bibliotece szkolnej

Zapraszamy na drugie w tym roku spotkanie w ramach Sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli bibliotekarzy!

„Biblioteka. Lubię tu być” – Tydzień Bibliotek

„Biblioteka. Lubię tu być” – hasło tegorocznej edycji Tygodnia Bibliotek świetnie pasuje do ostatnich zmian aranżacji w Bibliotece Pedagogicznej im. Heleny Radlińskiej. Kojąca biel, łagodne łuki, kącik dla dzieci, zieleń na patio – lubimy tu być!

Spotkania z Książką Biograficzną – „Nie koniec, nie początek. Powojenne wybory polskich Żydów”

13 maja ZCDN gościć będzie Annę Bikont – jedną z najbardziej uznanych polskich dziennikarek, reporterek i pisarek, laureatkę wielu prestiżowych nagród, by wymienić Europejską Nagrodę Książkową, Wielką Nagrodę Fundacji Kultury, Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego, Nagrodę Historyczną „Polityki”. Jej najnowsza książka „Nie koniec, nie początek. Powojenne wybory polskich Żydów” będzie pretekstem do rozmowy na temat losu ocalałych polskich Żydów i Żydówek w tużpowojennych latach. Wszyscy oni – osamotnieni, otoczeni wrogością, targani wyrzutami sumienia, że to właśnie im udało się przetrwać – podjąć musieli decyzję: co dalej?