ZCDN

Utwórz w swojej szkole Klub Młodego Odkrywcy!

Klub Mlodego Odkrywcy 3

Jeśli więc jesteś nauczycielem, który poza stosowaniem tradycyjnych metod nauczania wdraża innowacje edukacyjne oraz pozwala dzieciom odkrywać i poznawać świat poprzez zabawę – to na pewno taki klub jest dla ciebie! Naszą ofertę kierujemy do każdego nauczyciela – możesz przystąpić do programu bez względu na to, czy uczysz przedmiotów przyrodniczych, czy jesteś humanistą, czy umysłem ścisłym. Oczekujemy jedynie otwartości, entuzjazmu oraz gotowości do  odkrywania nieznanych obszarów wiedzy i rzeczywistości.

Wszystkich chętnych do podjęcia się opieki nad klubami zapraszamy do udziału w spotkaniu organizacyjnym, które odbędzie się w trybie zdalnym 27 lutego, w godz. 16.30–17.30. Omówione na nim zostaną: procedura założenia klubu, rola i zadania opiekuna oraz wsparcie, jakie od Centrum Nauki Kopernik uzyska każda dołączająca do projektu osoba. Przybliżymy również przykłady funkcjonujących już klubów.Klub Młodego Odkrywcy można założyć w przedszkolu, w szkole lub bibliotece – zarówno w dużej, jak i małej miejscowości. I co najważniejsze – nie są do tego potrzebne żadne nakłady finansowe.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Aby wziąć udział w spotkaniu, należy się zarejestrować za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń: numer formy doskonalenia –  I/C/48.

image
image 1

Najbliższe spotkanie 19 września, o godz. 16.00.

Podobne wpisy:
Rola dyrektora szkoły w świecie VUCA i BANI – webinar

Zapraszamy do obejrzenia webinaru, w  którym Anna Godzińska postara się znaleźć odpowiedzi na pytania: Jak zarządzać szkołą w świecie niepewności, nieoczekiwanych zmian i lęku? Jak być zwinnym dyrektorem?

„Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży” – szkolenia dla nauczycieli organizowane przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Ministerstwo Klimatu i Środowiska zaprasza nauczycieli szkól podstawowych i ponadpodstawowych, bibliotekarzy oraz nauczycieli pracujących w świetlicach na praktyczne bezpłatne dwudniowe szkolenia z edukacji przyrodniczej dzieci i młodzieży w terenie.

Kierunki realizacji polityki oświatowej 2025/2026

Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez rozwijanie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym. Szkoła miejscem edukacji obywatelskiej – kształtowanie postaw patriotycznych, społecznych i obywatelskich, odpowiedzialności za region i ojczyznę, dbałości o bezpieczeństwo własne i innych. Promocja zdrowego trybu życia w szkole – kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. Wspieranie […]