ZCDN

W poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – modyfikacja programów nauczania

W pierwszej części warsztatów zostanie zwrócona uwaga na zapisy w prawie oświatowym dotyczące konieczności dokonywania innowacyjnych zmian i wprowadzania eksperymentów. Uczestnicy przeanalizują szkolne procedury wprowadzania innowacji oraz zwrócą uwagę na kompetencje przyszłości. Druga część warsztatów umożliwi refleksyjne spojrzenie na pracę nauczyciela i szkoły oraz przykłady, pomysły, inspiracje dotyczące wprowadzania innowacyjnych rozwiązań i modyfikacji w programach nauczania.

Warsztaty online: W poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – modyfikacja programów nauczania
Zakres tematyczny: Zmiany, innowacje, eksperymenty wpływające na rozwój szkoły. Kompetencje przyszłości. Szkolna procedura wprowadzania innowacji. Pomysły na modyfikację programów nauczania.
Termin: 27 maja 2024 roku, godz. 16.00–19.00
Prowadząca: Beata Standio
Forma bezpłatna

Link do platformy, na której odbędą się warsztaty, zostanie rozesłany pocztą e-mail do zainteresowanych osób, które zarejestrują się za pośrednictwem Internetowego Systemu Obsługi Szkoleń – numer formy doskonalenia: I/B/28.

Podobne wpisy:
Rola dyrektora szkoły w świecie VUCA i BANI – webinar

Zapraszamy do obejrzenia webinaru, w  którym Anna Godzińska postara się znaleźć odpowiedzi na pytania: Jak zarządzać szkołą w świecie niepewności, nieoczekiwanych zmian i lęku? Jak być zwinnym dyrektorem?

Konferencje metodyczne poprzedzające rok szkolny 2025/2026

Jak co roku zapraszamy Państwa do udziału w sierpniowych konferencjach metodycznych, które odbędą się w dniach 25–29 sierpnia w siedzibie Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Szczecinie. Tegoroczne spotkania przebiegną pod hasłem „Ku sprawczości”.

Czasowe wstrzymanie wypożyczeń w Bibliotece Pedagogicznej

Uprzejmie informujemy, że w okresie od 14 lipca do 17 sierpnia Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej będzie nieczynna. Ponadto od 16 czerwca do 30 września nie będzie można wypożyczać zasobów biblioteki (przyjmowane będą jedynie zwroty).