ZCDN

Uroczystość podsumowania konkursów przedmiotowych

Uroczyste podsumowanie kolejnej edycji konkursów przedmiotowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych odbyło się 27 maja w sali konferencyjnej Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Przedsięwzięcie stanowi efekt współpracy Zachodniopomorskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Uniwersytetu Szczecińskiego, Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, Akademii Morskiej w Szczecinie oraz Szkoły Wyższej Collegium Balticum Akademii Nauk Stosowanych.

Ceremonia wręczania dyplomów i nagród najlepszym uczniom, ale też listów gratulacyjnych ich nauczycielom i podziękowań przewodniczącym oraz członkom komisji konkursowych, urozmaicona była wykładem dra Rafał Sidorowicza „Fake news jako przekaz internetowy”, któremu towarzyszył konkurs polegający na odgadnięciu haseł krzyżówki hetmańskiej.

Organizatorzy serdecznie dziękują wszystkim osobom oraz instytucjom, które wniosły wkład w organizację tegorocznych konkursów i uroczystości podsumowania.

Pełen wykaz laureatów i wyróżnionych w tegorocznej edycji wojewódzkich konkursów dla uczniów szkół ponadpodstawowych można znaleźć w zakładce „Konkursy”.

Podobne wpisy:
Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli – „4K w edukacji”

Zainaugurowaliśmy sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli 4K w edukacji. Jest to kohortowa sieć wzajemnego uczenia się, w ramach której podczas roku szkolnego odbędą się 4 spotkania, każde poświęcone wybranej kompetencji przyszłości (kreatywność, krytyczne myślenie, komunikacja i kooperacja).

I Bieg Nauczycieli im. Komisji Edukacji Narodowej

Zapraszamy do udziału w I Biegu Nauczycieli im. Komisji Edukacji Narodowej, który odbędzie się 8 października w Parku Kasprowicza w Szczecinie.

Jaka będzie przyszłość dydaktyki? Ukazał się nowy numer „Refleksji”!

Dyskusje na temat horyzontów edukacji nabierają rozpędu: reformy polityki oświatowej, zmiany społeczne i wyraźna dominacja technologii cyfrowych nad tradycyjnymi metodami nauczania to fakty, którym trudno zaprzeczyć. Dlatego w najnowszym numerze naszego kwartalnika, zatytułowanym „Dydaktyka (w) przyszłości”, znalazły się rozważania dotyczące nieostrych granic między humanistyką, pedagogiką i mediami.